Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

18.rész-Partyn

2009.11.13. 21:18

szerző: Heidi

 

Elmentünk bulizni és már egy pár kör után..
-nézd már h enyeleg azzal a bájgúnárral..:@-Bill rám célozva..
-miért bájgúnár?..sztem tök helyes-Nad megvédett
-ki helyes…azonnal megverem-Tom egy cseppet idegesen
-senkisenki…amugy az a csávó aki Heidivel kavar-Nad
-jólvan..legalább téged békénhagy..
-hát igen-nad és vágott egy fancsali képet..
-most mivan?-tom
-mi ja semmi..csak az h nem nézhetek meg senkit se mert leszólsz érte-Nad
-ééén?..dehogy szóllak..amugy meg nézhetel…ENGEM-Tom és kihuzta magát
-na látod bazd..az egoizmusod már..áhh..-nadine és elviharzott onnan a pulthoz
-..te érted a nőket?-Tom Billnek
-jajj hagyjál már..-Bill egy pöppet idegbetegen és ő is elment…le oda hozzám
-na erre kiváncsi vagyok..Tom magának
Lent a táncparketten
éppen nagyba táncolok azzal a helyes fiuval erre vki megkopogtatja a vállam hátrafordulok és..
-úristen Bill mit akarsz?-én meglepődve
-nem tűröm h vele táncolj..!!!!-Bill
-és ugyan miért nem?-én
-mert a bnőm vagy és megtiltom neked!!-Bill már üvöltve
-1. tévedésbe vagy…már nem járunk 2. nem tudsz ellene mit tenni-én
-fogadunk?-Bill
-fogadunk..de csak figyelj-én és vadul megcsókoltam azt a srácot…Bill feje vörösen izzot
-ezt nem úszod meg..hallod..-torka szakadtából ordítozni kezdett velem
-miért..mit teszel velem?..megversz?..nem tudsz mit csinálni-már én is orditoztam és mindenki minket nézett
-gyere ki velem most azonnal-Bill és elkezdett kifele ráncigálni..és a tömeg is követett minket
-CSAK MI KETTEN-orditotta Bill a tömegnek és mindenki megállt de ő engem még mindig ráncigálni
Kiértünk..
-miért kinzol engem?..hm?..élvezed?-Bill
-figyelj..megpróbállak elfejelteni..és nagyon sajnálom h ennyire mélyen érint téged..-én
-már h ne érintene mélyen..hiszen szeretlek..mivel bizonyitsam?
-én elhiszem..de mi nem lehetünk együtt..értsd meg kérlek
-miért?..mondj egy magyarázatot
-mert nemsokára vissza kell mennünk Dortmundba..az ország másik végébe..érted?..szeretlek én is nagyon el se tudom mondani mennyire..de értsd meg..ez lesz a legjobb mindkettőnknek
-ki szerint?..használjuk ki azt az időt amig együtt lehetünk
-ne tedd ezt velem kérlek..az jobb ha ugy válunk el h nem is lehettünk együtt?..ha igazán szeretsz akkor megteszed ezt értem
-legyen ahogy szeretnéd..de ezt muszály megtennem..-Bill és azzal megcsókolt..olyan lágyan..olyan érzékien ahogy még soha..én elkezdtem sirni
-csak h tudd…örökkön örökké szeretni foglak akármi történik is..csak szeretném ha ezt tudnád-Bill
-én is iszonyatosan szeretlek..de értsd meg..ha ugy válunk el h együtt vagyunk az csak jobban fáj mindenkinek..de énis el se tudom mondani mennyire szeretlek..éppen ezért kell h itt hagyjuk abba..a legjobbkor kell abbahagyni..de imádlak szivem..örökké-én és azzal elfutottam tőle
Bent
észrevettem h mindenki minket nézett az ablakokon keresztül
-most boldogok vagytok?..-én és tovább futottam de vkibe beleütköztem
-szia..én vagyok az akivel táncoltál..a nevem Jacob és a számodat megadod?-ezek szerint Jacob
-nem bocsi-én és beszaladtam a vécébe és leültem sirni
 
-Heidi..babám ne sirj..lesz tőle jobb is:P..megigérem neked-Nad
-de nekem..*hüp* nemkell jobb
-hidd el idővel elfejeted
-nem hiszem el..tiszta szivemből szeretem és nem tudom elfelejteni
aztán hallottam h nyikorog az ajtó..vki bejött
de h ki jött be azt a következő részben..:P

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr151523457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.11.14. 14:37:48

aaa nagyon jo :x
ugy de ugy de ugy tetszik :X
na es van 3 tippem :D
1.Bill
2.Tom
3.az a Jacob v ki

jajj de meg van egy :D
4. Billnek a volt csaja :D

vaaaaarom a koviiiit:D
ja es turelmetlenul varom :P
:D:D:D:D:D

Heidi 2009.11.15. 13:44:12

köszönöm^^.
majd meglátod h ki az:P:P
türelem :):):)
süti beállítások módosítása