Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

21.rész- pancsi pancsi

2010.05.26. 17:23

szerző: Heidi

 

-figyelj csak, lenne egy ötletem .. mit szólnál ahoz ha elmennénk a strandra?-vetettem fel az ötletemet
-psze menjünk (:
-oké csak nekem elkell még készülnöm, átöltözök, és akk majd találkozunk oké? ha kész vagy gyere el hozzánk, remélem emlékszel még h hol lakunk ?!
-psze König Straße 13. :D
-pontosan, na akk majd várlak- azzal adtam neki két puszit és elindultam haza.
Öltözök.Éppen veszem felfele a fürdőruhámat, és rájöttem h rajtam mekkora egy szerencsétlen vagyok. Elhagytam azt az embert akit a világon a legjobban szeretek, és valószínüleg, már tul van rajtam, és „felejt”. de remélem h Andy jól érzi magát egy ilyen depressziós sz*rral.Csengetnek.természetesen még nem vagyok kész..
-gyere be-kiabálok ki neki, majd szerintem bejött mert ujabb kopogást nem hallottam
Lementem, és Andy ott ült a kanapén, és nézett fel a lépcsőre, mert onnan jöttem lefele, és tátva maradt a szája
-fú, Heidi, h te mien..khm.. akarom mondani, csinos vagy (:
-ahj Andy, ne essünk tulzásba,na, mehetünk?
-psze, mehetünk- azzal felállt és kinyitotta nekem az ajtót (ien ebbe a világban sajnos már nincs , ugy beszélek mintha legalább 65 lennék XD)
Strandon.
-kérsz egy harit?-én és az orra alá dugtam a kürtőskalácsot
-ha már ien aranyosan kináltad, miért ne? xD
-megyünk arra a csuszdára?- én és rámutattam egy óriási, piros, kacskaringós csuszdára
-menjünk- azzal elmentünk arra a nagy csuszdára, én mentem elsőnek, és wá, nagyon jó volt (: (:
-Andy, ez iszonyatosan jó volt, neked h teccett?
-nekem is nagyon teccett, am láttad h a pasik h megnéztek téged?
-csak képzelődsz =)-és tényleg nem hittem el neki
-hát akk ne hidd el, de Heidi, de jó csaj vagy,mind külsőleg, mind belsőleg, és megérdemleg h boldog legyél
-ezt már megbeszéltük :(
-tudom,de gondoltam elmondom megint, menjünk már haza, öltözzünk át, és menjünk fagyizni !! na h teccik az ötlet?- Andy tök lelkesen
-imádom a fagyit :$
azzal hazamentünk és indultunk fagyizni
-lám lám lám, ki van itt? csak nem a kicsi Heidike ?!-Lana,(és mellettetermészetesen az „ölebei”) aki gondolom akkor utált meg amikor olvasta h összejöttem Billel..
-mit akarsz?-én
-látom már uj pasid van, mivan nem volt neked elég jó Bill? adok neked egy tanácsot-és itt Andyhez fordult- menekülj, minnél messzebbre ettől a lénytől, addig amig nem késő, és a te életedet is tönkre teszi
-na elég volt- csattant fel Andy-mit képzelsz te magadról?ismered te egyáltalán Heidit?..
-nem de nem is akarom- szólt közbe
-na te ne vágjál az én szavamba, majd akkor h ha megismered majd akkor dumálhacc, de addig maradj csendben és nézz szét magad körül. szia
-de..
-.. SZIA !!
azzal Lana és a pincsikutyái sértődötten elmentek
-köszönöm szépen h megvédtél-hálálkodtam
-ugyan.. idegesit h ha az ember nem ismer vkit de azért kritizálja, ezentul senki sem fog téged bántani, mert én ittvagyok- azzal odajött hozzám és megölelt
-olyan jó h ittvagy nekem-és még szorosabban magamhoz öleltem őt
-én mindig itt leszek neked…… mindig
 
folyt.köv :p

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr992033395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebula // ~Ann~Szidke 2010.06.22. 17:02:42

jaj de reg nem jartam itt :)
de orulok h felneztem :D tetszik :D
csak megint ne hagyd abba! :P :P
varom a kovit
pusz :*

Heidi 2010.06.24. 21:11:56

köszönöm :):)
nem fogom, igérem :D
süti beállítások módosítása