Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

24. rész

2010.07.29. 16:57

szerző: Heidi

 

-na készen vagy már?-ronott be Andy a szobámba
-öhm, majdnem, de jól nézel ki-néztem rajta végig, egy fekete gatya, hozzá egy fehér póló, meg egy fehér cipő, haja az égnek áll, tényleg jól nézett ki
-oh köszike, de azért te sem panaszkodhatsz :)-rajtam egy ezüst színű cicanaci, egy fekete póló, ezüst mintával, és egy fekete lapos topánka(igen, elhagytam az emo stílust)
-köszi, már csak a smink van hátra-azzal kifestettem a szememet, és felkötöttem a hajamat lófarokba, ami igy is leér a bordámig
-ready, set, go-parodizált Andy h végre elkészültem
-mehetünk- mondtam nemes egyszerűséggel, mert nem akartam mutatni h mennyire rettegésben vagyok, a gyomrom összeszűkült, és majd összeestem annyira féltem újra látni őt, odaértünk a koncert helyszínére
-uram atyám- akadtam ki a lánytömeg láttán, majd Andy befordult egy kis kapun, és láttunk ott egy nagy ajtót, meg egy millió biztonságiőrt
-hova megyünk??nem állunk be a sorba?miért nem állunk be a sorba? hova viszel?-kezdtem pánikolni
-nyugodj meg, nem állunk be a sorba mert a szervző a legjobb barátom- mondta nekem majd kiszálltunk a kocsiból, és intett a biztonságiőröknek akik beengedtek minket
-miért nem mondtad eddig h be fogunk menni a backstage-be?-kérdzetem durcisan
-mert nem fogunk, hanem csak Grace-hez megyünk be, vagyis inkább csak köszönünk neki mert nem hiszem h lenne most ideje ránk
-de ugye a TH tagok nem tudják h ittvagyunk?-kérdeztem elég halkan, miközbe trappoltunk az épületben
-nem, nem tudják-válaszolt-na de mostmár menjünk köszönjünk Grace-nek
-remek
-elnézést Grace, tudnál adni a fiuknak egy pár darab jégkrémet?-hallottam a hátam mögül egy ismerős hangot
-de persze tudok, mennyi és milyen ízű kellene?
-hát ugy kb 10 db, és legyen már benne pisztáciás, vanilliás, epres, és csokis, .. ja és citromos :)
-meglesz-bólintott Grace
-Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad-sikitottam egy nagyot
-igen, és te ki vagy?-kérdezte Nad, majd jobban megnézett engem és rájött h ki vagyok
-Heidi, úristen de megváltoztál-majd odaszaladt hozzám és megölelt
-te is megváltoztál-Nad is elhagyta a régi cicababa külsejét, ugylátszik Tom jó hatással van rá
Csokoládé barna haja a kulcscsontjáig ért, és be volt hullámosítva, nagyon jólállt neki ez a haj
-nagyon jó a hajad, teccik nagyon, jajj el is felejtettem, Nad ő itt Andy, Andy Nad-mutattam be őket egymásnak
-Andy Griffin?de régen láttalak téged is- majd őt is megölelte
-és most akkor együtt vagytok?-kacsintott rám Nad
-nem dehogy, csk barátok vagyunk, és ti Tommal, megvagytok? látom jó hatással van rád, hogyhogy megengedte h levágasd a hajad?-csakugy záporoztak a kérdéseim, hiszen majdnem 8 hónapja nem láttuk egymást
-hát ugy engedte meg h nem tudott róla, de tetszett neki a végeredmény :D vagyis legalábbis nem mer mást mondani XD-és egy mosoly villant át az arcán, majd megkomolyodott
-am ha nem Andyvel vagy akkor másvalakivel?-kéredzte
-áhh Nadine, meghoztam a jégkrémeket-lépett elénk Grace egy doboz jégkrémmel- de sajnos nem volt pisztáciás, de a többi volt-sajnálkozott a nő
-hát akk kénytelen lesz Bill mást enni-mosolygott
e név hallatán a szivem összeszorult és a torkomban kezdett dobogni
-visszatérne nincsen senkim, magányos farkas vagyok-mosolyogtam fájdalmasan
-és Andy, neked vki?-kérdezte Nad udvariasan, teljesen meglepődtem a nővéremen, mennyire megváltozott, mind belül mind kívül, már nem az a hisztis, idegbajos, szőke csaj aki eddig volt, hanem egy megkomolyodott, aranyos, udvarias, barna csaj :D
-nincsen nekem se, az igazira várok ;)-kacsintott rá Nadra, aki erre értetlen képet vágott… na jó azért akkorát nem változott h ilyeneket megértsen :DD
-nemm rád értettem az igazit-Andy kapcsolt XD
-jaa, már megijedtem, nem jösztök köszönni a fiuknak? bemutatlak téged Andy-mosolygott Nad
-nem hiszem h olyan jó ötlet lenne a történtek után-mondtam keserűen
-ja tényleg-gondolkodott el Nadine
-és neki van vkije?-kérdeztem puhatolózva, de a nevét direkt nem mondtam ki, az is nagy fájdalom ha csak rágondolok
-senkire azóta rá se nézett, ha elmegyünk bulizni,1, nagyon ritka ha eljön, de ha eljön akkor is csak ott ült az asztalnál, esetleg Georggal, vagy Gussal beszélget, mert ugye Tommal mi elvagyunk, és szerintem még depressziós is lett,azt viszont nem tudom h tudták rábeszélni a fiuk erre a turnéra-mesélte Nad egykedvűen
ahogy ezt hallgattam iszonyatosan nagy fájdalom töltött el, én idióta mit csináltam vele, könny szökött a szemembe, de elrejtettem h ne lássák
-na megyek vissza mert ezek a majmok megőrülnek jégkrém nélkül- mosolygott Nad majd integetett és elment a jégkrémekkel együtt ..
-nem fogjátok elhinni h kivel találkoztam- újságolta lelkesen Nad a hírt, de lehet h nem keleltt vna?!
-na kivel?-kérdezte Tom kívácnsian, majd el rejtett pillantást vetett az öccsére aki üres tekintettel meredt a semmibe, és ette a jégkrémét. Nem szerette így látni Billt, tudta h szenved, tudta h az h ők ketten Naddal előtte csókolóznak, vagy ölelik egymást, akkor neki majd megszakad a szíve. Utálta azt aki ezt tette azzal az emberrel aki ennyit jelent neki, gyűlölte, de ugyan nem tudta kinek kiönteni a szívét, mert a barátnőjének nem mondhatta, mert megsértődne h ilyet mond a húgára, lelkitársának, Billnek megint nem mert azzal csak rontana a helyzeten, így inkább magában tartotta ezt a véleményét.
-a húgomat-mondta nemes egyszerűséggel Nad. Erre Bill felkapta a fejét, és kiejtette a jégkrémet a kezéből
-merre van?-szinte orditotta. Nem lehetett tudni ebben a pillanatban h az elméje ment tönkre, vagy csak hiányzott neki az előbb elmített személy ..
-Gracenél, Andyvel- az utolsó szóra Bill kővé dermedt, majd fájdalmas, mármár kínzó tekintettel ült vissza a kanapéra, azt sem érdekelte h beleült a jégkrémébe, és a combján egy nagy rózsaszín paca lett, csak ült, és arcát a kezébe temetve megfagyva ült
-hát ennyit jelentettem neki ?!-akadt ki teljesen Bill
-te hülye, meg se várod h befejezzem-forgatta a szemeit Nad
-Andy pici baba korunk óta a legjobb barátja, és nem is járnak, mert idézem „ az igazira várok”-mondta Nad Andy hangján
-5 perc kezdésig-rontott be egy biztonságiőr
-Bill azonnal vedd át a nadrágodat-szólt neki Tom mármár fetrengve a röhögéstől
-miért? nekem tetszik ez a nadrág-majd meghúzt a vállát és próbált tovább menni
-vedd át, beleültél a jégkrémbe-tette öccse vállára a kezét Tom
-jó jó bocsi, majd miután mindenki kiment az öltözőből felkapta az első kezébe kerülő nadrágot, egy fekete csőnaci volt, szerencsére pont ment a fehér pólójához, meg a piros cipőjéhez, majd miután felvette kiment az öltözőből és egy mikrofonnal a kezében elindult a színpad felé, szinte felvillanyozta, sőőt, beragyogta az egész lényét az a tény h szerelme ittvan, és látja őt, neki énekelhet ..
-menjünk ki, mert már lassan kezdődik-javasolta Andy
-oké, mehetünk-szinte sokkos állapotban voltam h láttam a tesómat ennyi idő után
Bementünk a koncert helyszínére, és megint meglepődtem h egy kb. 14 ezres csarnokban mozdulni sem lehetett annyian voltak, most hálát adtam az istennek h Andynek a barátja ez a Grace, és most nem dühöngtem azért amiért előre kikötöttem h nekem ne vegyen backstage jegyet, most nagyon hálás voltam.
Elkezdőtött a koncert.Kezdésnek Automatisch.Tom elkezd gitározni.
-úristen-lepődtem meg Tom külsején, hiszen 8 hónap elteltével jól megváltozott, a rasztahajat felváltotta fonott, afro stílusú haj, megjegyzem nagyon jól ált neki,Majd megláttam Georg-ot. Na ő az az ember aki bármi történik is, semmit nem változik.Majd rápillantottam Gustav-ra. Gustav se változott annyira drasztikusan, mint Tom, Gusnak csak simán egy nerd stílusú szemüvege volt, jóláltt neki, illet az arcformájához. Majd megláttam Őt, Billt, az én Billemet.Hát, talán ő nagyobbat változott, mint Tom, már nem az a mindenhol szétálló haja volt, hanem csak középen egy vastag csíkban felálló, és oldalt felnyírt haja volt,a stílusa nem változott semmit.
Úristen ezek a fiuk nagyon jóók !! Majd egy pár szám multán Bill köszöntötte a közönséget és felkonferálta a következő számot
-És most a következő számot szeretném annak a lánynak küldeni, aki ittvan most köztünk, de már sajnos 8 hónapja nem láttam, és majd beleőrültem a hiányába-majd a kamera ráközelített az arcára,és láttam a kivetítőn h egy „H” betű volt az egyik nyakláncán,és hogy könnybe lábadt a szeme, ekkor én is elkezdtem sírni. Majd megszólalt a Heilig. A könnyem patakban folyt, de vele énekeltem a szöveget
Majd miután vége lett a koncertnek mentünk hátra Andyvel Grace-hez, s a fiuk pont akkor beszéltek éppen Grace-szel, és mindenki háttal ált nekünk ..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr832185268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása