Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2008.01.19. 22:40

szerző: Heidi
11.rész
-miért zártátok be az ajtót?mit csináltatok?-Tom
-mert együtt akartunk lenni-Bill
-dugtatok?-Tom
-nem-én és csúnyán néztem Tomra
-oksi…csak megkérdeztem-Tom mentegetőzően
~Nad szemszögéből a tegnap este~
Elmentem zuhanyozni majd próbálok bemenni Bill szobájába…..de zárva van
-miért zártátok be?-én toporzékolva
-mert egyedül akarunk lenni-Heidi
-és én hova menjek aludni?
-ahova akarsz…-Heidi
-ó de kedves vagy-én
-tudom…de ez van-Heidi
-na jó…akkor megoldom-én és indultam Tomhoz
~Tomnál~
*kopkopkop*-kopogtam illedelmesen (A)
-tess-Tom
-bejöhetek?-én(ala Nad)
-ööö…be-Tom zavartan
-figyi..Heidiék becsukták az ajtót,aludhatok veled?vagyis nem veled, hanem a földön, de a szobádba?*gyönyörűennéz*-én
-majd én alszok a földön és nyugodtan-Tom
-nem kell a földön aludnod…akkor kimegyek a nappaliba-én majd indulni akartam ki
-maradj,elférünk ketten is, nagy az ágy-Tom
-oks…de semmi perverzió,tűrtőzdtesd magad-én
-megpróbálom-Tom majd befeküdtem mellé
-alszol?-én Tomnak, aki már egy picit horkolt
-mi?-Tom ilyedten
-bocsi h felkeltettelek…nem tudok elaludni-én(ha nem bírod követni, akkor most Nad szemszögéből írok)
-nem baj…beszélgessünk-Tom
-oks, miről?-én
-háát,mondjuk elmondhatnád nekem h hol laksz,mien az otthonotok, milyen a szobád azaz magadról mesélj nekem-Tom
-na szal akkor,Dortmundba lakunk és a városnak a legszebb részén, a szobám engem tükröz, rózsaszín tapéta és benne pink pillangókkal-én(a színeket direkt váltottam h el tudd képzelni h mien lehet)
-el tudom képzelni,tök szép-Tom
-és a Heidi-é mien?-Tom
-hát az övé pedig…hát az övé is olyasmi mint az enyém, csak neki fehér az alap és feketék a pillangók…nagyon állat-én
-az is bitti jó lehet-Tom
-háát az-énXD
-tudod Nad..én sok lánnyal voltam már ilyen helyzetbe, persze kizárólag csak szex után-Tom
-tudom..olvastam rólad egy újságban-én
-meikben?-Tom
-a popcorn-ba-én
-annak az újságnak soha ne higgyél, ha rólunk írnak-Tom határozottan
-miért
-mert ők egyszerűen utálnak minket, és mindent kitalálnak rólunk-Tom
-akkor mesélj magadról h milyen vagy a valóságba-én
-na szal, édes, aranyos, kedves, a világ legjobb gitárosa, ez vagyok én-Tom és erősen vigyorog
-húú.. látom te voltál az első amikor az egót osztogatták
-igazad van-Tom
-ööö Tom…
de hogy mit akar Nad mondani azt majd a következő részben…
bocsi h eddig nem volt rész…:$ sorry

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr98303822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duncsak Zsuzsa 2008.01.20. 00:48:01

Az En Hugom a Legugyesebb a vilagon!!!!Szerintem nagyon jo lett, es varom a folytatast!!!!Jo kis story-kat talalsz ki de tenyleg, fantazia az van, es meg jol is hozod ossze meg minden, tenyleg buszke vagyok rad hugika!!!Es irj meg jo sokat, mert nagyon jol csinalod szerintem, es nem az elfogultsag beszel belolem!!!Irj minel hamarabb mert kivancsi vagyok a folytatasra!!!!IMADLAK!!!!

Heidi 2008.01.21. 22:31:04

:$Köszönöm szépen!!Nagyon jól esett!!Te vagy az első a családból aki elolvasta a blogomat!!Tehát...ez jó dolog h tetszik neked!!azt hittem h azért mert TH-s ezért el se olvasod!!!:É...De nagyon örülök neki h tetszik!!Majd még lesz folytatása...ha időm engediXD..Na puxíí Zsuzsum..Nagyon szeretlek és hiányzol!!!(L)(K)

Leni 2008.01.22. 15:05:11

Jájjj nadon jó a blogod!!!!! Ügyi vagy!!!!! Imádlak!! És nadon izgulok h mi lecc a folytatás xD

Heidi 2008.01.23. 21:37:29

Köszönöm ikrem!!izgulj!!lecc rá okod!XD

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.07.12. 19:04:06

jajj ez nagyon jo :)
tenyleg nagyon jo a tortenet :) gratulalok hozza :)
de miert nincs folytatas?:((:((:((:((:(( es hat eleg reg ota...:((:((:((
jo lenne ha irnad tovabb :D en nagyon kivancsi vok :D
pux
( ann-life.blog.hu )

Heidi 2009.07.26. 23:47:37

köszike h teccik:P
ne haragudj h nincs folytatás viszont most írom meg szóval holnap lesz vagy még ma este:P
másfél év után visszatértem:D
cupcup
süti beállítások módosítása