Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

17.rész-party előtt

2009.09.12. 23:59

szerző: Heidi

 

-Bill..mit csinálsz?-én tök hülyén nézve
-ne haragudj de imádom ezt a szájfényedet..szóval kipróbáltam…neharíííí-és bevetette azokat az ellenállhatatlan bociszemeit
-jó oké…*nyelnagyot* semmibaj-alig kaptam levegőt a szemeitől..legelőször is ez fogott meg benne a legjobban-öö…nemmész*nyelnagyot*készülni??-még mindig nem kaptam levegőt.
-de persze persze..megyek,estére ide tudod neked adni ezt a szájfényt lécci?-Bill
-igen persze…viheted nyugodtan..na akkor a fehér felső vagy a rózsaszín?-én tereltem a szót mert még mindig ugy nézett rám mitől majd meghaltam
-a rózsaszín a tuti és te is segítesz nekem?-Bill
-igen..na menj öltözz és segítek neked…siess-tereltem kifele a szobából h végre megnyugodjon a szívem..és azzal kitrappolt majd egy olyan kb 20 perc múlva bejön..
-na ez így jó lesz??-Bill…leírom h h nézett ki
°az elengedhetetlen famer ugyebár..fehér S-es rövidujju felső-arany+fekete mintákkal,haj egyenesre vasalva..és nincs benne semmien tupír csak lefésülte.. fekete kb 1millió nyaklánc..és kb ugyanannyi karkötő szemét szépen kifestette és hát az én szájfényem..vagyis mostmár az övé ja és hát a cipő..hát a cipő..az egy fekete csizma volt aminek a szára a nacija alatt volt..°
-szívdöglesztő…-basszus ezt hangosan mondtam…teljesen meghülyültem?
-köszike-láccot rajta h ettől elkezdett nőni az egója
-no.egó-én nevetve
-én már csak ilyen vagyok..hisz ismersz-hát erre nem tudtam mit mondani csak szépen mosolyogtam..-amugy te is „szívdöglesztő” vagy-és mutatta az ujjaival az idézőjeleket
-oh köszike-leríom h én hogy néztem ki..
°rózsaszín csőnaci,fehér rövidujju felső rózsaszín mintákkal fehér converse rózsaszín gyöngynyaklánc..ugyanolyanolyan gyönykarkötő csak fehér..hajam leengedve egy hajpi a hajamba°
-miért nem a rószaszín felsőt vetted fel?
-mert ez az összeállítás megy egymáshoz és mert teccik….-én
-hát oké..akkor menjünk-ő azzal sarkon fordult és kiviharzott a szobámból
°lent a nappaliba°
-készen vagytok?
-igen-többiek
-akkor mehetünk..
majd a partyn…
sorry…kicsit ratyi rész lett de hát ez van..puszi

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr151378190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.14. 14:21:53

oooo na ha elszoltad magad miert nem lett vmi izgi belole?:D :P
kul teccik jo resz :)
varom a kovit:D
puxx:*

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.19. 16:17:19

rééééészt akarooooook :D :D :D :D
lécciléccilécciiiiiiii :D :D :D :D

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.25. 20:53:18

ez mar a 3. hozzaszolasom azzal a temaval h RÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSZTTT!!!! :D:D:D:D
most lehet h lehangollak h csak en kommentalok de engem erdekeeel!! :D

Heidi 2009.10.02. 22:18:15

dehogy hangolsz le:P
ne haragudj de nem tudok semmit se kicsikarni magamból..majd még erőlködök:$

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.10.04. 13:43:17

ja..ertem :(
na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D
süti beállítások módosítása