Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2007.12.29. 23:20

szerző: Heidi
 

*** 8. rész ***

ott tartottam h valaki jön velünk szembe

-vigyázat… ribancriadó-hallom Tom hangját

-sziasztok…-valaki aki nekem eddig ismeretlen volt

-szia-én mert egyedül volt

szia-Nad

-csá-Bill tök bunkón

-szijjjjja Bííííííííííííííííííííííl-az a titokzatos valaki elhúzta Billnek a nevétXD

-szijjjjja Shííííííííííííííííííííííííííín-Bill utánozta a srácot

-mi van Tom.. anyukád nem tanított meg köszönni?-Shin

-de megtanított….a normális embereknek..nem a buziknak-Tom

-akkor a tesódnak miért köszönsz?-Shin

-ÉN NEM VAGYOK BUZI…EZT FEL LEHET FOGNI..ÉS AMÚGY IS VAN BARÁTNŐM…-Bill és mi erre nagyot néztünk o.O

-szegény csaj..jajj hölgyeim be se mutatkoztam, Shin vagyok-Shin és kezet puszilt nekünk

-mi pedig..Nadine és Heidi-mi

-szép nevek..szép lányoknak-Shin

-na Shin..le lehet szállni róluk-Tom

-mert különben mi lesz?-Shin

-megverünk-Bill & Tom egyszerre

-óó de félek…-Shin

-Shin..egyedül vagy..-én odasuttogtam neki

-de én így is elbánok velük-Shin

-na jó Shin húzzál a francba-Bill

-várjál..nem veled beszélgetek-Shin

-még szerencse-Bill

-olyan ismerős vagy..nem a Killerpilze-be zenélsz?-én

-Killerpilze…fúúj….Cinema Bizarre drága..Cinema Bizarre..Németország leghíresebb bandája-Shin

-a Tokio Hotel után-Bill

-álmodsz..majd meglátod h kb 2 év múlva kiért fognak majd rajongani a lányok ezrei-Shin

-na jó..a soha viszont nem látásra Shin-Tom és elrángatott onnan minekt

~már megint út közbe~

-wííí eszünk fagyit???-Jjött az ötlet Nadtól

-együnk-Tom

-ki miet kér?-Bill

-én vienetta-én

-csokíí-Nad

-én egy citromot kérek..-Tom

-oks-Bill majd ment a pultoshoz és.. és..és..

-1 vienetta kehely; egy madárkehely csak csokíval;egy citromkehely és lesz még egy vienetta kehely-Bill

-csak ennyi?-pultos

-igen.köszönöm.és ha megtenné h majd szól ha kész van?-Bill

-igen-pultos

-köszönöm-Bill majd visszjöt hozzánk

~az asztaloknál~

-na és mikor mutatod be a barátnődet?-Tom

-majd ha eljön az ideje-Bill

-nekem nem mutatod meg…na akkor fulladj meg csókolózás közbe-Tom

-jajj tesó..majd megmutatom..de még olyan friss ez az egész..még nem is vagyunk teljesen egy pár…majd ha készen állunk rá majd bemutatom neked-Bill

-na valaki jöjjön nekem segíteni mert kész vannak a kelyhek amiket kértem-Bill

-majd én megyek veled-Tom és elmentek

~közbe nálunk~

-szerinted télleg van barátnője?-Nad nekem

-ha azt mondja…-én

-jajj tudom h fáj neked..de ezt kell szeretni-Nad

-jajj árad belőled a kedvesség-én

-tudom-Nad

-mondd meg a többieknek h egyék meg az enyémet..nem kérek..megyek vissza a házhoz..-én

-na de mit mondjak nekik h miért mentél el?-Nad

-mondd meg nekik h megfájdult a fejem..és h nem kell utánam jönni..és te se gyere-én

-oks..szia-Nad

-szia-én és elindultam a messzeségbe….majd mikor visszamentek a fiúk egyedül találták Nadot

-a húgod hol van?-Tom

-elment…megfájdult a feje-Nad

-mindenkinek ott fáj ahol a leggyengébb-Tom

-de mit mondott h hova megy?-Bill

-azt mondta h hozzátok..a házba-Nad

-de azt se tudja h hol lakunk-Bill

-télleg..nagy kislány már..nem esik semmi baja-Nad

-ááá télleg nem?erre tök sok a csöves..és mi van ha elkapja egy pedofil?-Bill aggódóan

-látom Heidi hatással van rád…neki is ez a mániája h egyszer elkap minket egy pedofil…XD-Nad

-na jó..én megyek megkeresem…jó étvágyat nektek azért-Bill

-kösz..-Nad és Tom egyszerre

~elindultam a messzi távolba~(de költői lettem)

egy ideig kerestem a házat majd a közeli parkban ültem le egy kicsit

~Bill keres engem~

-ha én új lennék itt merre mennék?-kérdezi magától Bill

-amerre a lábam vinne-válaszolt magának Bill

-megvan…a telefon…fel kell h hívjam-Bill majd hívott negem

**háló-én

**Heidi hova tűntél el?-hallom Bill hangját

**visszamentem hozzátok-én

**de nem is tudod h merre lakunk-Bill

**na jó…télleg nem ott vagyok.. –én és kinyomtam a telómat..

-úristen…mi van ha elrabolták?azt nem élném túl-Bill

-megyek a parkba hátha ott van-Bill majd ment a parkba..és kit látott?engem:S

-Heidi Boss…hogy képzelted ezt?elszöksz?hm?-Bill

-na álljon meg a menet..mi az h h képzeltem?tulajdonképpen nem vagyok neked senkid..azt csinálok amit akarok…nem szöktem el…és mi ez a hmmm?-én

-tudom h nem vagy nekem senkim de most ameddig itt vagytok nálunk mi felügyelünk rátok..és igaz h azt csinálsz amit akarsz de azért gondolj rám is…néha…-Bill

-én gondoljak rád?miért?-én

-mert..mert..mert-Bill zavarba jött

-mert?-én

-mert……-Bill

de hogy mit válaszolt azt a következő részben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr2278672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása