Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2008.01.01. 17:21

szerző: Heidi
 

°°° 10. rész °°°

Ott tartottam h Tom gondolkozott..

-ez nem lehet igaz!én nem vagyok szerelmes…de olyan szép a mosolya..-Tom magának és közbe mosolyog

-de én nem lehetek szerelmes…Bill az érzelgősebb…nem nekem való a szerelem…de akkor is…olyan szép..és ahogy beszél…komolyan mondom…-Tom és felpofozta magát h ébredjen felXD

-nem ez nem lehet..én nem lehetek szerelmes…-Tom

-én szerelmes vagyok..egy viszonzatlan szerelmesL-Tom és rádöbbent a „valóságra”

majd lement öccséhez, aki még mindig ugrált és énekelte a Heiling-ot..

-Du wirst für mich  immer heilig sein…Ich sterb  für unsere Unsterblichkeit-hallja testvére hangját

-Bill-szól halkan Tom

-Meine Hand  von Anfang an über Dir..Ich glaub an Dich..Du wirst für mich  immer heilig sein-Bill

-Bííííííííl-Tom elkiabálja magát

-mondd-Bill

-rájöttem..én szeretem Nadot…nehéz volt rájönnöm, de szeretem..csak kár h Nad engem nem-Tom

-honnan tudod?!?-Bill kérdően teszi fel a kérdést

-télleg…ha hazajön akkor beszélek vele-Tom és ő is együtt örül tesójával

-de akkor csinálj valamit mert kb 2 percen belül hazaérnek-Bill

-későő…itt vannak-Bill és szalad az ajtóhoz, mert mi csengettünk

-nyitóóóóóóóóóóm-Bill és kinyitotta az ajtót

-szia szerelmem-Bill és megcsókolt…Tom meg csak nézett O.O

-na most mi van?-Tom

-semmi-én

-mi az h semmi…én szeretlek-Bill

- de Bill én nem szeretlek-én és erre mindenki megfagyott..csak Nad röhögött

-hanem imádlak-én és megcsókoltam...

-jujj..megilyedtem egy pöppet-Bill

-Bill..gyere már egy kicsit-Tom

-na mondd-Bill mikor már kimentek a konyhába

-Heidi + te?együtt?juj..-Tom és elkezdett vigyorogni

-igen..na mondjad h miért hívtál ki!-Bill

-mert én nem merem elmondani neki h szeretem- Tom nagyon halkan..épp h csak a tesója hallotta

-miért nem mered?nézz meg engem..megmondtam neki és most együtt vagyok vele-Bill és kihúzta magát

-jajj Bill…mintha te az elején meg merted volna mondani neki...hát a nagy lóf*szt ott idegesítettél minket h jajj de szép…meg minden…erről ennyit-Tom és idegesen kiment a konyhából egyenesen a szobájába majd ismét becsapta az ajtót

-na ez mi volt?-én mikor már kijött a drága Bill

-semmi..kicsit ideges…-Bill

-oooksíííí-én nem túl meggyőzően

-jajj olyan vagy…-Bill

-milyen?-én

-imádnivaló- Bill

-pff…na ez nem vagyok..-én

-akkor én miért imádlak?-Bill

-na jó..elég a nyálból..-Nad.

-én húztam fel…csűű-Nad

-szia-mi

-na legalább egyedül vagyunk-Bill és meg akart engem csókolni de nem hagytam

-mi van?-Bill

-figyelj…Nad szereti Tomot…vagy legalábbis tetszik neki..tudom..érzem-én

-tom pedig szerelmes Nadba..nekem ma vallotta be..és ezzel együtt magának is-Bill

-de Tom azt hiszi h Nadnak van egy pasija..pedig nincs-én

-tehát-Bill

-tehát cselekednünk kell-én

-igen..és már meg is van h hogyan-Bill

-na hogyan?-én

-hát tudod úgy van h 4-en alszunk az ÉN szobámba..és mivel mi most együtt vagyunk..gondolom együtt akarunk majd aludni..és majd kiküldjük őket..-Bill

-és mivel a lakásban a tiéden kívül csak a Tom szobája van azért Nad majd odamegy…és majd összejönnek..wááá dejó…ügyi vagy-én és adtam Billnek egy puszit

-csak ennyi?-Bill

-érd be ennyivel-én és felszaladtam a szobánkba és Bill jött utánnam

-na most megvagy-Bill és elkapott engem

-na hol van a csókom?-Bill

-nálam-én

-és megkapom?-Bill

-öööö-én

-nem-én és adtam neki egy PUSZIT

-óó nem lehetsz ilyen…kínzol…-Bill

-de az így jó…XD-én

-kinek?-Bill

-nekem..mert így legalább megtudom h meddig mennél el egy csókértJ-én

-hmm..-Bill

-mit értesz azon h meddig mennék el???o.O-Bill

-hát h mit tennél meg érte-provokálom Billt

-ja vagy úgy…nos…mindent megtennék érte-Bill

-na jó… megkapod..de csak mert ilyen ellenállhatatlan vagy..és ezért szeretlek!!-én és megcsókoltam Billt

-hmm…fini..meg tudnám szokni…-Bill

-akkor jó…mert egy ideig nem kapsz majd jobbat-én

-ez a legjobb-Bill

-mehetek pancsíízni?-én

-mehetsz..de miért kérdezed meg…?-Bill

-mert nekem azt tanította az anyukám h ha vendgéségben vagyok akkor kérdezzem h mit szabad és mit nem-én kb 2 éves hangon

-jajj de cuki voltál-Bill

-cukíí,cukíí vagyok szeretnek is a nagyok lálálálálálálá-én elénekeltem cuki dalát..aki már németországban is híres lettXD

-jajj csak ezt a zenét ne…ettől a falra mászok-Bill és befogja a fülét

-J-én

-na most mi van?-Bill

-olyan aranyos voltál…jajj baba én nagyon szeretlek-én Billnek

-nem vagyok már baba és én is szeretlek-Bill

-de nekem baba vagy és örökké az maradsz-én és megpusziltam

-csókot,csókot,csókot-Bill és én megcsókoltam őt

-megyek lezuhanyzok…te addig maradj itt és utána indulhat a terv-súgtam oda Billnek

-oks-vissza nekem majd lezuhiztam utánnam Bill, Tom,Nad…Nad akart az uccsó lenni de jól is tette h uccsó volt:D

-na majd ha bemegy a fürdibe akkor bezárom az ajtómat-Bill

-és muszáj lesz átmennie Tomhoz..ha nem akar az ajtó előtt aludni-én

majd minden úgy történt ahogy elterveztük…Nad Tommal és én Billel aludtam…majd reggel……

de hogy mi volt reggel azt a kövi részben

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr97281087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leni 2008.01.06. 17:21:13

Nadon jó az új dizid!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása