Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2009.07.27. 02:36

szerző: Heidi

 

először is bocsi h másfél évig nem volt rész viszont KÖZKÍVÁNATRA….visszatértem:-)
12.rész
na szal ott tartottam h Nad akart vmit kérdezni vmit Tomtól
-öö Tom..összesen kb hány lánnyal feküdtél le eddig?-én
-hát ööö…na szal volt Clare,Kate,Heidi…nem a hugod,Ewa,Missy…
-Tom..nem érdekelnek a nevek..csak egy számot mondj-én
-oké..kb olyan 22vel-Tom
-o.O…hát az elég sok-én
-miért te mennyivel?-Tom és felhuzta az egyik szemöldökét
-kettővel-én
-és azzal a Pete-tel mi van?..vele?-Tom
-nem vele nem-én
-oké és ha ezt így kitárgyaltuk dugunk?-Tom
-nem Tom..nem fogunk dugni-.-’ma este nem..-én
-oké akkor aludjunk ha már mást nem fogunk csinálni..jóéjt cica-Tom majd átölelt és megpuszilt
-jóéjt Tom:-)-én majd elaludtunk
REGGEL(vissza az én azaz Heidi szemszögéből)
-jóreggelt..miért zártátok be az ajtót?mit csináltatok?-Tom
-jóreggelt..csak együtt akartunk lenni-Bill
-dugtatok?-Tom
-nem-én és csúnyán néztem Tomra
-oksi…csak megkérdeztem-Tom mentegetőzően
-na és akkor mit csinálunk ma?-én
-hm..mondjuk strand?-Tom
-én benne vagyok?ti?-Nad
egymásranézés..-benne vagyunk-Bill meg én egyszerre:P
-na akkor mindenki go fel a szobájába és öltözzön-Tom
-értettük főnök-mi nevetve:P
majd mindenki ment fel és elkészült,felkaptuk a fürdőrucit bekentük magunkat naptejjel és lementünk a nappaliba
-Nadine Boss…ha azonnal nem jössz le ide akkor itt fogunk hagyni a sexmániás Tommal-én ordítva
-Nad meg ne mozdulj-Tom nevetve
-kackackac..ittvagyok mehetünk-Nad
-a napszemcsim..basszameg-én és visszaszaladtam(tudni kell h élőbe is mindig otthonhagyomxD)
-ezek a nők…hjaj-Tom
-bekaphatod^^-Nad
-hm..van mit?-Tom sunyin vigyorog
-nincs..-Nad
-na megvan..-én
-végre..már hiányoztál-Bill
-te is nekem:)-én majd nagy csók neki
-elég a nyálból-Nad meg Tom egyszerre majd elnevették magukat
-okéoké..menjünk-én
a bejáratnál
-csókolom 4 diákjegyet kérnék-Bill
-tessék..nem te vagy véletlenül a Tokio Hotel énekese?a kislányom nagyon szeret titeket:) adnál egy autógrammot?-a nőxD
-igen persze:)-Bill majd adott egy autógrammot és mentünk be
már bent
-úristen…hááát szijja Tomcika..de rég láttalak…-
 
de hogy ki volt az a következő részből megtudhatjátok..ami nem másfél év múlva lesz…ígérem:P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr661270324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása