Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

23. rész

2010.07.29. 03:04

szerző: Heidi

 

23. rész
Kérlek komizzatok, h milyen a blog, mert szeretném tudni :)
-mm- ébredeztem elég hangosan, majd körbenéztem h hol vagyok mert nem volt igy hirtelen ismerős a hely, utána leesett h Andy szobájában vagyok, de Andy nem volt mellettem, lenéztem a földre .. ottsincs.. akk egy lehetőség maradt: éjszaka amig én aludtam jöttek az ufók, és Andyt elvitték magukkat .. ezt a gondolatmenetemet zavarta meg egy halk ajtónyikorgás
-már fentvagy?-kérdezte Andy meglepődötten, (jéé. nem vitték el az ufók)
-igen, és gondolkoztam h hova tűntél
-és mire jutottál?-kérdezte kiváncsian
-háát. őszintén arra –kezdtem bele megszeppenve- h jöttek az ufók és jól elvittek magukkat, de végülis látom h nincsen semmilyen zöld bőrszined, se semmi :D
Andy már rázkódott a nevetéstől ..
-méghogy engem ufó xD-még mindig nevetett, majd amikor megnyugodott egy kicsit, akk megkérdezt h mit csináljunk ma
-nem megyünk el shoppingolni, mert hnap koncert, és a koncerteken mindig jó csajok vannak, és nincsen semmi jó cuccom lécci.lécci.lécci-és rámnézett azzal az ázottkiskutya szemekkel, amikről akaratom ellenére egyvalaki jutott az eszembe, és tudtam h holnap viszontlátom, erre gondolván iszonyatos fájdalom töltött el, de szerencsére Andy nem vette észre
-menjünk :)- nem akartam lelombozni a kedvét – de akk nekem most haza kell mennem h elkészüljek
-igy is nagyon szép vagy- bókolt nekem Andy
-köszi, de inkább elkészülök :)-majd felöltöztem, hazarohantam, na jó, nem rohantam, de szedtem a lábacskámat xD
kifestettem magam, cicaszemek, egy cicanaci :D, egy tunika szerűség, egy lapos topánka, a hajamat felfogtam lófarokba, és már mehettünk is, pont mire leértem a konyhába h na bekapok vmi ehetőt, akkor csengettek :)
-h te milyen jól tudsz időziteni, na de mindegy, elmenteeeem- kiabáltam az utolsó szót anyának, miután rájöttem h már rég elment itthonról
-mehetünk- majd beültem a kocsijába, és elindultunk a pláza felé h vásárolgassunk, semmi érdekes nem történt a plázába, kivéve annyi h mindenki TH lázban égett, mindenki a holnapi koncertről beszélt, és még plakátok is voltak, de a plakátokon feltűnt egy sárga alapon fekete szöveg „AZ ÖSSZES JEGY ELADVA!”
-huh.. mennyien lesznek majd holnap- már a gondolattól is megremegtem h ujra láthatom őt, readásul koncerten, igaz ő nem fogja tudni h én ott leszek, de igy jobb mindkettőnknek
-nem ülünk be vmi kajáldába? elég éhes vagyok-javsolta Andy
- de persze mehetünk :)
majd megkajáltunk, hazamentünk a nagy pakkal, és mindenki tette a dolgát, kicsit furcsáltam h a nővérem nem hiv fel h ittvan a városba, mert oké a fiuk haragudnak rám, de h Nad is igy nehezteljen, h ennyire nem képes h ittvagyok találkozhatnánk, hiszen testérek vagyunk, sőőt, ikrek, de hát ugylátszik h ez már nem számít
eljött a várva várt nap ..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr282183951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása