Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2007.12.01. 20:47

szerző: Heidi
 

***4. rész ***

Na ott tartottam h az este elmentünk aludni és reggel furcsi hangokra ébrettünk

-Hogy lehetsz ennyire hülye, hogy neki dicsekedsz?- valaki valakinekXD

-nem is vagyok hülye, és nem gondoltam h megsértődik- valaki válaszolt

-óóó dehogynem,az vagy-valaki

-de Tom, most mondd meg.. egy ilyen lánynak h lehet ellenállni? valaki Tomnak

-óóóó Bill… ezt nem hiszem el!! te kezdesz beleszeretni- Tom és közbe röhög

-Nem is… az viszont tény h nagyon jó csaj- Bill

-jó biztos… nekem nem jönnek be az emo kinézetű csajok…viszont az ikrét, megdugnám-Tom

-jajj de hülye vagy, mindig csak dugnál.. -Bill

-Meg ennék, meg budiznék- Tom- Ez a 3 dolog a legfontosabb az életemben

-chöh na kösszi- Bill és durcásan kiment, de belénk ütközött

-mit hallottatok? -Bill és elpirult és egy ilyen fejet vágot *úristenazalányakiiszonyatosantetszikmeghallottaésneménmondtammegnekiwááámostazonnalkiutazokavilágűrbe* na, egy ilyen fejet vágott

-ööö most jöttünk le- Nad

-pfúúú na jó- Bill és megnyugodott

Majd mentünk Tomhoz aki megdugná az ikremetXD Éppen az életében az egyik legfontosabb dolgot csinálta: evett

-Szia Tom,jó étvágyat-én

-Szia Nad köszike ne haragudj h is hívnak?- Tom teli pofával

-chjajjjjj mindegy-én és kirohantam a konyhából mert ugye ott evett(hol enne még máshol?! a budin?XDja és akkor mondaná h „egyszerre ürítettem és telítettem”)

-Ennek meg mi a baja?- Tom Nadnak

-Az h bunkó vagy- Nad

-De miért? Mert megkérdeztem hogy, hogy hívják?- Tom

-igen- Nad

-De ha egyszer nem tudtam- Tom és nagyon hülye fejet vág

-Jajjjjj- Nad

Közbe én felmentem a szobánkba és lefeküdtem az ágyra és gondolkoztam, hogy mi lehet otthon, vajon hiányzok én valakinek?...ezt meg kellett tudnom így felhívtam anyát

**szia anya-én

**szia Heidike (ejtsd: hejdíke)-anya

**mizu-én

**semmi…hijjányoztok..nagyon,olyan csendes az egész ház…nem hallunk titeket veszekedni, ami itt már mindennapos-anya és hallani lehet h elmosolyodik

**chöhh na kössz,.. de igazad vanXD-én

**na és ott mi van? meggyőződtél róla h Andy nem pedofil?- anya és elneveti magát

**ha-ha-ha…nagyon vicces.. én csak akkor megijedtem.. de nem az, nagyon kedves-én

**jó én mondtam hogy nem az csak ezt nem lehetett kihagyni- anya és már megint röhög

**oké anya ezt megjegyeztem…:R na megyek megkeresem Nadot -én és lebaktattam a lépcsőn

-Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad-én egy kicsit hangosan…szegény anya XD

-Igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?-Nad

-Anyád beszélni akar veled-én

-A tiéd is- Nad és rám nyújtja a nyelvét

-vigyázz mert még valaki leharapja:D-én

-és ki lenne az?-Nad

-Na adom anyánkat-én

**szia anya- Nad

**blablabla majd letették a telót de én addig felmentem a lakosztályunkba. Andy ma dolgozik, mivel hétfő van és szegény dolgozik…Majd Nad bejött és ideadta a telómat is..

-mi bajod van?-Nad

-semmi…igazán semmi-nem túl meggyőzően

-nem tudom h most mi a bajod de ha Bill miatt vagy ilyen akkor hülye vagy!! Tegnap jöttünk ide és azt hiszed h rögtön belédszeret?- Nad

-1. nem vagyok hülye, 2. Nem hiszem azt, 3. túl jól ismersz- én

-1. de az vagy 2. azt hiszed 3. és tudom- Nad és blööööö(gyengébbek kedvéért;rám nyújtotta a nyelvét)

-na jó ezt itt fejezzük be-én

-igen tetszik Bill… nem kicsit,NAGYONXD(volt kitől szedni a szóbeszédetXD elkúrtuk..nem kicsit,nagyonXDXD)

-tudtam,tudtam  hehehe!!-Nad és engem ugrál körbe

-igen tetszik(nem kicsit-nagyon)de neki egy másik lány jön be szal nincs túl sok esélyem-én

-ez van sprite-én

-úú az szar ügy…de amit reggel hallottunk?azzal mi van..rólad beszélt-Nad

-te hülye vagy.. rengeteg lány van még Magdeburgban, akinek van egy ikre és emos is-én

-úristen..nehéz eset vagy!!ugye tudod-Nad

-de ha én az vagyok akkor te is bíbíbíbíííííííí-én

-azt is tudom-Nad

-te mindent tudsz-én

-na végre már h leesett…koppant!!-Nad és erre elröhögte magát

-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-én

-Na szal nem megyünk le?-Nad

-nem…most mindent elmondasz, hogy mi van közted és Tom között..vagy h a tökömbe hívják..na szal érted-én

-ööö nem értem-Nad

-hogy hívják a raszta hajú srácot?-én

-Tom-Nad

-Na akkor újra a kérdésem:mi van közted és Tom között????!!!!!!?????-én, mert majd megölt a kíváncsiság

-semmi..egy hülye sexmániás őrült..ugyanolyan mint amiennek az újságok leírták..és mi a legjobb?!? szar a dumája-Nad

-úú az szar-én

-na menjünk le-én

-úristen hogy hazudhattam ekkorát a saját ikremnek?Hiszen annyira tetszik Tom h el sem hiszem és ezt csináltam!!!ezt nem hiszem el szörnyű rossz ember vagyok-gondolta magában Nad

Majd lementünk és az ikrek néztek valami nagyon gagyi vígjátékot(mert közbe Gus+Georg elment csak azt nem írtam le…sorry…ne kövezzetek meg ezértXD)és beültünk melléjük én pont Bill és Nad közé kerültem tehát nagy kanapén az ülésrend balról-jobbra:Bill,én,Nad,Tom

-Tom jössz egy kicsit?-én

de hogy mit akarok neki mondani azt majd holnap..blööö

Na ez egy jó hosszú rész lett…de hát így sikeredett remélem nem baj

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr69249186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leonie 2007.12.01. 20:59:16

Jujjjj ikrem! Ez eddig a legjobb rész ááááá oan jóóóóó és tök vicces XD

Heidi 2007.12.01. 23:39:56

Tudom...én is nagyon sokat röhögtem mikor megírtam!!!wáááá (idézem magamat) "-igen tetszik Bill… nem kicsit,NAGYON)na ez a legjobb eddig..és még remélem lesznek ilyen részek...a hangulatomtól függ!!:P

Heidi 2007.12.01. 23:40:40

Ja és léccí ne kövezzetek meg!!plíííz
süti beállítások módosítása