Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

19.rész-bye bye honey..:(

2009.11.15. 13:47

szerző: Heidi

 

-…kérlek menj ki..nincs valami jól…:/-suttogja Nad vkinek
-még h nincs jól..cöhh..komolyan mondom mindjárt elkezdem sajnálni..és szted Bill mit érez..?.hm?most ne haragudj meg h ezt mondom de a tesód kibírhatatlanul önző!..
-miért vagyok önző? azért mert nem megyek bele abba a játékba amiben ti vagyok?.azért mert nem akarok mégjobban szenvedni?azért mert szeretem és neki akarok jót?..hát h ha ez önzőség akkor én kérek elnézést..és higgyétek el..megoldom..nemsokára elmegyek..és többet nem fogtok engem látni-törtem ki a vécéből és Tom „nyakának estem” majd kiviharoztam az ajtón
-remélem boldog vagy..-Nad Tomnak
°Hazaértem..°és lám senki se követett
elkezdtem pakolni..ugy gondoltam helyesen cselekszek ha összepakolok és most azonnal visszamegyek Anyához ugyhogy most lázasan elkezdtem pakolni
eközben a discoban
-hol van?..-Bill orditja Nadnak
-nemtudom..
-HOL VAN?-mégjobban orditozott Naddal
-mondom h nem tudom..aztmondta h nemsokára elmegy..de nem tudom h ez mit akar jelenteni-Nad
-úristen hát szerinted mit?..visszamegy..elmegy…elhagy engem örökre..HÁT NEM ÉRTED?-Bill és elkedzett szaladni hozzánk de kint utolérte Tom és Nad
-hé tesó kocsival nem lenne gyorsabb?-Tom
-jajj tökmindegy csak menjünk már nehogy túl késő legyen majd elindultak
eközbe nálam
már be voltam pakolva..3 nagy bőrönd tele és éppen egy üzenetet irok..
„.Drága Bill!Ne haragudj amiért ezt a döntést hoztam h csak igy köszönés nélkül elmegyek de hidd el..ez a legjobb mindenkinek.! ne értsd félre kérlek..mindennél és mindenkinél jobban szeretlek és szeretni is foglak amig csak élek! de kezdjünk mind a ketten új életet..te rocksztár vagy én meg egy senki..te bárkit megkaphatsz én pedig a legjobbat akit csak kaphatok eldobtam magamtól! kérlek szépen felejts el engem..te tőlem jobbat érdemelsz! és sok szerencsét kivánok neked!Szeretlek    Csókol:Heidi B.”
zokogtam..egyszerűen nem tudom elhinni h most láttam utoljára,most érintettem meg utoljára. Most néztem bele utolsónak a gyönyörű szemében most volt az utolsó csókunk. és csak sirtam sirtam és sirtam…majd letettem a boritékot az asztalra ezzel a felirtattal-> „Bill” és elhagytam a házat.azt a házat ami eddig a biztonságot jelentette.azt a házat amibe a szerelmemmel együtt éltünk..ha kevés ideig is és civakodva de együtt és most én elhagyom örökre..örökre.ezek a gondolatok jártak a fejemben miközbe a taxi vitt ki a vonatállomásra
billéknél..
-jajj mikor érünk már oda..nehogy késő legyen..TOM HAJTSÁL MÁR-Bill türelmetlenkedett
-nyugi tesó..odaérünk-nyugtatta Bill-t tom…
megérkeztek..Bill mint egy őrült ugy rontott be az ajtón..de egy sötét és üres házat talált ott..és persze a levelemet..elkezdte olvasni..a könnyei az arcát égették..
-neeee…-suttogta és kiejtette a kezéből a levelet..majd pár másodperc múlva kirohant a lakásból egyenesen be a kocsiba
-MOST AZONNAL MENJÉL KI A VONATÁLLOMÁSRA..INDULJ MÁR MIRE VÁRSZ???-orditozott Bill Tommal
-jólvanmár megyek-majd elkezdett 230 menni
nálam
-jóestét! kérnék egy diákjegyet Dortmundba…csak oda-én
-jóestét! kérhetném a diákigazolványát?-a nő
-persze..-én és elkezdtem keresni a böhöm nagy táskámban
-á megvan-szólaltam fel és odaadtam a nőnek
-köszönöm..holnap megy csak vonat…várjon..elnézést..rosszat néztem, 15 perc múlva indul egy vonat-a nő
-semmibaj..kérnék egy jegyet-kedvesen rámosolyogtam
-máris adom-visszamosolygott
-köszönöm szépen-majd kifizettem és leültem a váróba és ott is csak sirtam
Billéknél.
-mikor érünk már oda???-Bill még mindig idegbeteg
-nyugi Bill..20 perc múlva ottvagyunk-nyugtatta Nad Billt
-hívtad már amugy?-Tom
-h neked mennyi eszed van….MEG NE SZÓLALJ-Bill majd elkezdett tárcsázni
-meg se szólalok..már meg se szólalok..-Tom
-wáá..nem hiszem el..nem hiszem el-mérgelődik Bill
-mivan?-Nad
-az van h kicsöng..kicsöng ez az örültebe kerget-Bill
Nálam..
leültem a váróba majd egy pár perc múlva hallom h szól a telefonom..elkezdtem keresni abban a böhöm nagy táskában és mire megtaláltam abbahagyta a csengést..és megnéztem h ki kívott…a kijelzőn ez állt-> Bill a szívem összeszorult és megint elkezdtem sirni..majd megint csöngött a telefonom…felvettem
*halló.Heidi..szivem kérlek ne menj el
*bill kérlek.*hüpp* ne csináld ezt velem..szeretlek de muszály elmennem
*dehogy muszály.átirtatlak ide ebben a suliiba beszélek anyukáddal beszélek a miniszterelnökkel ha kell h átirassunk ide csak kérlek..maradj velem
*nem lehet..kérlek szépen..ne gyertek utánnam mert hallom h kocsiban vagy
°10 perc múlva a 2-es vágányra a Dortmundba érkező vonat megérkezik-szólt a hangosbemondó és mind a ketten hallottuk mert a hangszóró alatt ültem°
*ne.ne.ne.ne.ne kérlek maradj itt velem szeretlek bármit megteszek érted..leszokok a cigiről kiszállok a bandából bármit megteszek csak maradj itt velem
*ne add fel az álmaidat értem..te jobbat érdemelsz nálam….szeretlek
és kinyomtam a telefont..majd észrevettem h az egész váróterem engem néz..az a sok ember hajnali kettőkor..összesen 3.an voltak rajtam kívül..3 T.H. fan..mivel T.H.-s pólóban voltak nem volt nehéz rájönni h szeretik őket
-mivan?-én nem éppen kedvesen
-te Billhez beszéltél?Bill Kaulitzhoz?-az egyik csaj aki nagyon hasonlított rám
-nem..
-oké..
majd láttuk h megérkezik a vonat..és egy kocsinak a fényszóróját is láttam h befordult a parkolóba
-jajj ne.. csak ezt ne..-bőgtem és elkezdtem kirohanni a pályára h felszállajk a buszra..de 3 nagy bőrönddel elég nehéz volt..
majd lépteket hallok..hátranéztem..Bill odarohant ahhoz a csajhoz aki hasonlított rám..és ordítozott
-Heidi Heidi szivem ne menj el..ne hagyj itt engem..-én megölelte azt a csajt..mivel háttal volt a csaj Billnek ezért nem látta h nem én vagyok az..a csaj megfordult
-nem Heidi vagyok hanem Kitty de hidd el nem foglak elhagyni soha!-majd megpróbált rámászni Billre
-jajj hagyjál már békén..-Bill és lefejtette magáról a csajt..és meglátott engem az ajtóban..odarohant hozzám
-ne ne ne ne ne menj el..kérlek szépen ne menj el..könyörgök ha kell térden állva könyörgök de ne menj el érted bármit megteszek esküszöm ha kell kiszállok a bandából bármit megteszek esküszöm könyörgök maradj itt velem!!!-sirva mondta nekem..
-hagyd már azt a hülye tyúkot..ittvagyunk mi 3-an neked bármit megteszünk amit csak szeretnél és soha nem fogunk így elhagyni ahogy ez a ribanc-az a kitty
-na most azonnal befogod a pofádat..nemkellesz nekem..huzzál el innen..és ha mégegyszer ilyet mersz mondani Heidire…-be se fejezte a mondatot..
-Bill…-szóltam neki és megcsókoltam..ott az ajtóban tele bőrönddel és mind a ketten sírtunk
-szeretlek szerelmem-suttogtam a fülébe-de el kell mennem..talán még egyszer találkozunk de tudd örökké szeretni foglak és az ártatlanságom az csak a tiéd..senki másé nem lesz.. örökké a tiéd..szeretlek
azzal kivonultam a sínekre és pakoltam fel a 3 nagy bőröndömet a vonatra..majd visszanéztem és Billt sehol se láttam..gondolom visszament..
folyt.köv (kicsit hosszúra sikerült..xD)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr771526686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.11.17. 14:24:34

áá kinek faj ha hosszu lett?:D nekem nem :D :D :D :D
jajj na ez annyira nagyon joooo :X :X :X :X :X :X
ugy de ugy de ugy varom a koviiiit :D
(siess :D :D :D)
puxika:*

blackcurrant 2009.11.21. 12:32:16

Jaj, nagyon jó lett mikor lesz folyti??
/kérlelően néz/
pusszi

Heidi 2009.11.27. 22:38:57

remélem senkinek..XD
köszönöm
sietek nyugi
puszim

Heidi 2009.11.27. 22:39:55

Köszönöm szépen :-)
most irom minnyá kész lesz :)
pusza

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.12.28. 19:35:51

Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s
süti beállítások módosítása