Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

15.rész-A szülinap

2009.08.26. 01:02

szerző: Heidi

 

*HelloSzija Szépség-vki
*hát szija Rasztaherceg:)-én
*BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!-Tom
*köszönöm szépen:)
*na hogy tellik a szülinapod?
*röviden?...szarul
*miért?
*hááát…mert mondjuk Andy dolgozik és teljesen egyedül vagyok itthon..úgyhogy ma valószínüleg a parkban fogok ülni és sirok:)
*tévedsz kislány..fordulj meg
azzal megfordultam és ottállt az én drága ikrem^^,Tom..és Bill odamentem és megöleltem mindenki
-boldog szülinapot-visítottuk Naddal egymás fülébe majd elnevettük magunkat
-mégegyszer boldog szülinapot kislány:P-TomcíííxD
-köszönöm szépen:)-cupcup neki
-öö…sok boldog szülinapot-Bill alig hallhatóan és lesütött szemmel
-köszike szépen-és neki is adtam 2 puszit majd azután megfagyott a hangulat…éééééés
-na ma buli?-ki más mint TomxD
-szülinapi-buli-Naddal egyszerre..majd megint nevettünk rajta:P
-na akkor menjünk készülődni-Tom
-héhéhé…és az ajándék?-Bill
-jajj nem kell h rám költsétek a pénzeteket..vagyis pontosabban ránk-én
-nem költöttük…olyan sokat-Tom
-hjaj..-én és megforgattam a szememet
-na akkor menjünk Andyhez és megkapod az ajándékodat-Bill
-..és Nad?-én
-én már megkaptam^^-Nad
-és miaz?-kíváncsiskodtam
-egy rózsaszín hajvasaló..kurvajó minőségű..remington
-jé..nekem is olyan van
-tudomxD-Nad
-mehetnénk vagy még kitárgyaljátok h mien funkció vannak még?-Bill idegesen
-hé Bill…nyugi.oké?szülinapunk van..most mi vagyunk a főnökök..neg amugy is de no.egó-én
-jólvan oké..csak menjünk már
majd elindultunk vissza Andyhez….
-mégegyszer boldog szülinapot Heidi-Bill és a kezembe nyomott egy ajándék táskát,megnéztem a kis papírt ami a zsinórján volt…tudjátok amit meg kell fogni..(nem jut eszembe a nevexD) és ez volt ráírva
„Boldog Szülinapot drága Szerelmem!Nagyon szeretlek <3”
-huhh.mi lehet ez??-én mit sem törődve ezzel a szöveggel amit Bill irt nekem
-nézd meg inkább-hallhatóan szomorúan Bill
-okéoké..-és kinyitottam ésésés
-wááá..-sikítottam egy nagyot ugyanis egy olyan ajándékot kaptam amire soha életemben nem számítottam
-köszönöm.köszönöm.köszönöm.köszönöm-én és Bill nyakába ugrottam és elkedztem puszilgatni mindenhol..megkaptam életem legjobb ajándékát(ajándékait):TWILIGHT,NEW MOON,ECLIPSE,BREAKING DAWN……DEDIKÁLVA ezek voltak írva bele:
twilight:”Kedves Heidi!Nagyon sok boldog szülinapot kívánok és még legalább 80 ilyet! puszi Robert Pattinson”
new.moon:”Szia Heidi!Sok boldog szülinapot kívánok neked és a tesódnak egyaránt! puszika Kristen Stewart”
eclipse:”Drága Heidi! Isten éltessen téged nagyon nagyon sokáig! Remélem a következő szüliapodon személyesen foglak felköszönteni! nagyon sok puszi: Taylor Lautner”
braking dawn:”Kedves Heidi!Nagyon sok boldog szülinapot kívánok neked!Remélem tetszeni fog neked a befejező rész!:) jólegyél,puszi Ashley Greene
-honnan szerezted meg ezeket?-én szó szerint sokkos állapotba
-jóba vagyok a színészekkel..örülsz neki?-Bill és elengedett egy halvány mosolyt
-jajj nem is tudod h mennyire?honnan tudtad h imádom?...ja hát persze..Nad cöh..pletykás de télleg nagyon nagyon szépen köszönöm..ők a kedvenceim a filmből^^-én
-meg tudsz nekem bocsájtani?-Bill és felnézett a szemembe mert eddig le volt hajtva a feje-figyelj én otthagyatm Lisát már nagyon nagyon régen csak egyszerűen ő nem tudja elfogadni..meg tudsz nekem bocsájtani?
-……-válasz a kövi részben:P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr121338694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása