Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

22. rész- Egy Kis Mozi

2010.06.25. 19:56

szerző: Heidi

-kicsim, csengettek, nézd már meg h ki az! nyakig vagyok a mosatlanban- kiabál fel nekem anya

-oké- azzal fogtam magam, és lementem

-szia baba-Andy és azzal az erővel nyomott egy puszit az arcomra

-sziiiaa Andy, de rég láttalak..

-hát igen, kb két órája- kuncogott magában

-hát, őszintén bevallom h hiányoztál ezalatt a két óra alatt is-én enyhén kipirultan

-ó egyelek meg-majd szorosan a karjaiba zárt

-megyünk moziba?- törtem meg a nagy csendet, miközbe már a tv előtt ültünk, és bámultuk azt az érdekfeszítő reklámot

-mire?

-másnaposok??-én lelkesen

-ha te szeretnél, akk mehetünk. hányórásira megyünk?-kérdezte tényleg lelkesen :) meg is lepődtem rajta .. egy kicsit

-na mi ez a nagy lelkesedés?

-még nem láttam, de jól hangzik a címe :D

 -egyetértek, am a negyed 7esre, az ugy megfelel? addig még van ugy kb két és fél óra elkészülni-én és már fel is pattantam h menjek készülődni

-akk fél 6ra itt leszek érted-majd egy nagy puszit nyomott a fejemre, és én sarkonfordultam, és elindultam a másik irányba

-ki se kísérsz?-majd visszafordultam, kikisértem, és mentem készülődni

 

megint csengetnek, gondolom Andy az ..

-gyere beee- kiabálok ki a csengetőnek :)

-na készen vagy?-kérdezte tényleg Andy

-igen psze mehetünk, csak egy pillanat, szájfény, tudod egy lánynak mindig csininek kell lennie- kuncogva fordultam a tükör felé-készen vagyok, mehetünk :)

elindultunk a mozi felé gyalog, mivel nem volt annyira messze, valami fura érzés fogott el, nem tudtam h mi az, mintha vmi rossz emlék lenne, vagy én nem is tudom, ránézek Andyre .. neki semmi baja, de ő is látja rajtam h van vmi, na nem foglalkozozok most ezzel, nem hagyom h tönkretegye ez a mai mozit :)

-hallottad h a TH itt fog koncertezni?-kérdezte Andy, bár tudta h ez kényes téma (számomra legalábbis az..)

-hallottam, akk Naddal találkozni fogok, .. vagy nem-ez egy kicsit szomorúvá tett

-tudom h hülye kérdés.. és előre is sajnálom, de nem megyünk el a koncerte?-Andy nagyon nagyon félénken..

-miért akarsz elmenni?-én tágra nyilt szemekkel

-mert szeretném látni őket, h mienek koncert közbe, de h ha neked ez kellemetlen, akk ne menjünk

-de psze mehetünk, csak lécci ne az első sorba legyünk, mert nem akarom h tudják h ottvagyok.. nem vagyok a szivük csücske..

-köszi köszi, és .. a jegyet én állom-Andy

-na azt nem..

-de, mert nem te akarsz elmenni hanem én akarom h elgyere velem, ezért h légyszives, engedd meg h én fiezessem ki, kérlek-könyörgött nekem

-hát h ha ennyire szeretnéd, akk fizesd ki, de valahova jó messze vegyél jegyet, oké?

-oké psze az lesz amit te szeretnél :)

-de ha backstage jegyet veszel, a popsid szét lesz verve !!-fenyegetőztem

-jó psze, nem azt fogok venni mert a végén még eldádázol –hahotázott Andy

-am lehet egy kérdésem?-kérdezte kiváncsian Andy

-aham psze lehet, kivele :)

-hiányzik még neked?

-kérlek, ne beszéljünk már róla- kérleltem

-jó oké, bocsi buta kérdés volt sajnálom, nem akartalak megbántani sajnálom

-nem baj csak ne beszéljünk róla, el akarom felejteni, mindkettőnknek igy a jobb h ha elfelejtjük egymást..

 a mozi irtó jó volt Andyvel szétnevettük magunkat

-na h tetszett a film? nekem nagyon tetszett, örülök h eljöttünk :)

-nekem is nagyon tetszett, legközelebb mikor jövünk?-érdeklődtem nagy kiváncsisággal

-fú nem tudom, mikor lesz legközelebb és mi?

-majd megnézzük :) és akk majd eljövünk :D psze ha van kedved velem lógni.. xD

-még a feltételezés is fájt.. szeretek veled lenni, már nem vagyok oolyan szomi mint amikor először találkoztunk

-jó hatással vagy rám-és tényleg igaz volt, mióta Andyvel lógok, nem gondolok Billre, de ez is csak addig tart, míg Andyvel vagyok, utána érzem azt az űr a mellkasomban, de megérdemlem a szenvedést, én hagytam el, ugyhogy megérdemlem

-megyünk még vmerre, vagy haza?-kérdezte Andy egy jó nagy séta után a parkban olyan este fél10 fele

-hát, h ha szeretnél még menni vmerre, akk mehetünk-mondtam

-menjünk, mondjuk hozzánk, és nézzünk DVDt, oké? nem akarok egyedül lenni, nem tesz jót nekem xD-Andy harsányan felnevetett

-hm, jól hangzik, tetszik az ötlet, óó mégnem tesz jót neked xD-nevetve válaszoltam, és elindultunk Andyék óriási házukba (2 emeletes,5 szobás,2 fürdőszobás ház)

-tyűha Andy de szép házatok van .. szép és naaaaaaagy-és a szemem majd kiugrott akkora volt xD

-köszönöm, de inkább menjünk be, bentről jobban néz ki- azzal az erővewl bementünk és tényleg igaza volt, és leültünk DVD-zni, a Nászajánlatot néztük meg, az is iszonyatosan tetszett, de a végére elálmosodtam, és elaludtam, egyszer csak megcsapta vmi a fülemet

*csókolom, Heidi elaludt, itt van nálunk, biztonságban van, majd hnap hazamegy, ha nem baj ?!-Andy hivta anyámat..

*oké visszhall- és letette

-Mmmm, ki volt az?-én félálomban

-anyukád, megengedte h ma itt aludj-látszott rajta h nagyon boldog h itt alduhatok

-Mmmmmm .. alszol velem? Mmmm-nyöszörgök xD

-igen- a meglepődéstől kitágult, majd az örömtől összeszűkűlt a szeme, mindezt egy pillanat alatt, majd felkapott a karjaiba, és ugy vitt fel az ágyába, mert egy nagy francia ágya volt

-jóéjt Andy-majd oldalra fordultam, és elaludtam mellette

-jóéjt baba- majd adott egy puszit az arcomra, és ő is elaludt.

folyt.köv.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr552110246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása