Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

•14.rész•Viszlát

2009.08.07. 00:27

szerző: Heidi

-Bill beszélnünk kell,tudok rólad és Lisáról..miért nem mondtad el?-én mármár sírva

-milyen Lisáról?
-jajj kérlek ne tetesd a hülyét, figyelj..ez nekünk nem fog menni-én
-de miért?én csak téged szeretlek senki mást-Bill és már folyt a könnye
-3 hete még Lisának mondtad ugyanezt..ja és azt üzeni h hívd fel-én és beszaladtam a fürdőbe majd hallom h Bill pötyög vmit a telóján és ez a beszélgetés szűrődött be a fürdőbe
*mit képzelsz magadról?hm?világosan megmondtam neked h hagyjál békén
*3hete mondtam..amikor láttalak egy idegen emberrel smárolni
*nem olyan régen volt..és te nem változtál azóta semmit
*ribanc vagy és az is maracc
*hagyd békén őt! ő nem tehet semmiről
*te beteg vagy!
*megmondtam!HAGYD BÉKÉN ŐT!megértetted?-Bill és lecsapta a telefont..én meg kimentem a fürdőből..
-visszamegyek Andy-hez-én és elkezdtem pakolni
-ne kérlek ne menj el! nélküled végem van-Bill és hátulról megölelte a derekamat
-muszáj elmennem! kérlek engedj el-én és kibujtam Bill öleléséből..majd folytattam a pakolást és miután befejeztem lementem a nappaliba és beszéltem Naddal
-figyi..én most visszamegyek Andyhez mert nem érzem itt jól magamat de te nyugottan maraggy-én
-mi?...miazhogy elmész? most azonnal mesélj el mindent!!-Nad
-a lényeg h Billnek van egy másik bnője..akivel még előttem járt és nem szakított vele és az a csaj tegnap felbukkant és szólt nekem h mi a szitu és én szakítottam Billel..és most elmegyek mert nem szeretném látni-én
-de köcsög…:@ de biztos h jó lesz ott neked?-Nad
-hát rem:)-én majd elindultam vissza Andyhez és kikísértek a többiek az állomásra(tudniillik vonattal megyek)
-na szia jólégy és sajnálom h elmész-Tom
-hát így alakult:)azért köszike mindent..birlak..jófej vagy:P-én és megöleltem-nehogy átmerd verni!!-a fülébe sugtam
-soha:)-Tom
-szijja hugicám..szeretlek és vigyázz magadra nehogy egy pedofil megtámadjonxDxD-Nad
-jajj ne is mondd nekem a pedofilt..-.-’-én-én is szeretlek jólégy és vigyázz Tomra..hamár magára nemtudxD
-kösz-Tom és megsértődött
-tudod h csak vicceltem
*Magdeburgba tartó vonat 5 perc múlva indul.Kérjük kedves utasainkat foglalják el a helyeiket!*-by hangosbemondóxD
-na megyek..sziasztok-én és próbáltam felmenni a vonatra de vki megfogta a kezemet és visszahúzott
-tőlem el se köszöntél-az a titokzatos valaki
-miért köszönjek el..miattad megyek vissza Andyhez-én és odahúzott magához az a vki(ha eddig nem jöttetek rá akkor Bill az)
-szeretlek akkor is ha te nem és sajnálom h így alakult-Bill
-nem tehetek róla h te párkapcsolatba élsz..mennem kell sziasztok-én és adni akartam Billnek egy puszit de elfordította az arcát és a szájára ment
-ezt most miért kellett?-én
-mert szeretlek-Bill
-sziasztok..-én és felszálltam majd megérkeztem és Andy várt a pályaudvaron majd egy pár nap múlva…a parkba
-happy birthsday*hüpp*to me-én egy padon ülve és senki se volt a parkba csak én egyedül..(tudniilik h télleg mindjárt itt a szülinapom..azaz most szombaton->08.08xDnemtom h minek irom le de azért jóxD)
*csöngcsöng*(csöng a telóm)
**HelloSzija Szépség..-vki akit a kövi részből tudtok meg:D

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr411293877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.08.17. 17:33:33

iiiii :D (-> sikoly xD)
mikor lessz kovi resz?mikor?mikor?mikor? :D:D:D:D
remelem hamar :D

Heidi 2009.08.18. 20:52:31

nemsokára...nyugi nyugi nyugiXD

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.08.23. 19:28:04

ok :)) de ezt mar eleg reg mondtad:P

Heidi 2009.08.25. 22:18:56

hát bocsi..csak tegnap jöttemm haza lengyelből..de most irom a részt szal...nyugi:P
süti beállítások módosítása