Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

16.rész-újra együtt?

2009.08.30. 02:29

szerző: Heidi

 

 -figyelj Bill..én mindennél és mindenkinél jobban szeretlek téged..és egyszerűen nem tudod elhinni h mit éreztem akkor amikor megtudtam ezt a dolgot..de én szerintem ez kettőnknek nem fog összejönni..-én lehajtott fejjel
-a szívem szakadt meg most h ezt mondtad..iszonyatosan szeretlek*hüpp*mindenkinél jobban..szeretlek-bill sirva
-figyelj..tudnod kell h én is nagyon szeretlek..de ez nekünk nem fog menni..tegyünk ugy mint a barátok oké?..így lesz jobb mindkettőnknek..-én is már sirva
-szeretlek..nagyon, de h ha ezt szeretnéd akkor nem tartalak vissza..de csak egy utolsó csókot szeretnék és utána csak barátok maradunk oké?
-rendben..-aztán megcsókolt..de olyan lágyan és szenvedélyesen h mégjobban elkezdtem sírni és éreztem h ő is sírt..mindketten tudtuk h ez az utolsó közös csókunk és aztán elválunk..örökre..és vége szakadt a csóknak..és azt kívántam bárcsak örökké tartana mert így megszakad a szívem..
-akkor:)…mennyünk készülni-én mosolygást tettetve de a könnyeim még mindig folytak és nem tudtam ellene mit tenni
-menjünk-bill kb ugyanolyan arccal mint én
aztán mentünk készülni..
*szijja drága Andy-baba
*szia Hei
*figyike..ma este bulizunk..tudod a Sense-ben..olyan szülinapibuli féle..és hát számítunk rád Naddal…szóval ugy készülj h siess hazafele..télleg mikor is végzel?
*10 perc múlva..-.-’
*ja hát öhm…hihi…ez ciki..na szal ugy készülj h sijess…ez amugy igazán értelmes volt de nem bajxDszóval sijess hazafele és majd itthon mindent megbeszélünk! puszi.szija
*szija Heidi-Andy azzal lecsapta a telót gondolom haragszik h zárás közbe hívtam^^ de hát majd megbékél..amugy Andy a plázában nyitott egy saját üzletet egy kizárólag csak emosoknak való üzletet..tele halálfejjel meg gyöngyökkel és kitűzőkkel..és egyszerűen imádom azt a boltot:D
°hazajött Andy°
-Andy.baba bejönnél egy kicsit a konyhába?-én
-de csak akkro ha befejezed ezt a babázást..túl lányos..és én pedig vérbeli férfi vagyok
-jó okéxD..abbahagyom..de olyan jól esett ezt mondani..na mindegy.ha nem hát nem-én-na szal az van h kb 11körül indulnák el itthonról a Sense-be..addigra kész kéne h legyen mindenki..értve vagyok?-én(ne értsetek félre nem vagyok egy diktátorxD)
-értettük elnök asszony..-a többiek olyan izén..xD
-be lehet fejezni-én és besértődtem-akkor rendezzétek ugy ahogy akarjátok..páá azzel elviharoztam a szobámba
-én asszem…utána kéne h menjek…utánnamegyek-Bill céltudatosan elindult utánnam
-jesszus h ebből mi fog kisülni-jegyezte meg Nad okosanxD
-nyugi cica..megoldják-Tom és dott neki egy puszit a homloka jobb sarkába(zabizzam meg^^)
-ettől félek…-Nad
°Nálam°
vki kopog…
-kiaz?-én bunkón
-a halál sötét angyala-hallottam Bill hangját..összeszorult a pocim és mintha 2000 pillangó lett volna benne
-mi a baj Bill?-én már már kedvesebben
-pontosan ezt szerettem volna kérdezni..mi a baj?-Bill
-semmi…műhiszti:P…lelkiismeretfurdalást csinálok éppen mindenkinek..szóval nyugi..semmi baj
-jó értem:P…hát akkor…én asszem…megyek is..szija-Bill és már ment volna ki de..
-NE..vagyis öhm izé..segítesz nekem? és cserébe én is segítek neked
-oké:P…mibe kell??
-ruhátválasztani-a rózsaszínt vagy a fekete felsőt vegyem vel??
-vedd fel mindkettőt és akkor megmondom oké?-Bill és azzal elmentem a fürdibe ruhát próbálni..mikor visszamentem akkor Bill vmi furcsát csinált…de h mit azt megtudjátok a következő részből:P
(iszonyatosan örülnék egy pár kominak..de ha nincs az se baj..de szívesebben írnám a blogot ha van „kiért” szóval légyszives komizzatok!Puszika)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr471347615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.05. 14:50:14

áááá bocsi h csak most irok de nem voltam itthon :S
nagyon jo...egyre jobb :D :D :D :D
KOVI RESZT AKAROOOOOOOOK!!!!!!!!!!!!!!:D:D
na, lecci lecci minel hamarabb :D

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.05. 14:50:56

ja es tudod sztem tobben is olvassak a blogod csak nem kommentalnak ... nalam is igy volt :)

Heidi 2009.09.06. 21:53:09

semmibaj:P
iromirom nyugi csak kevés az ichlet..-.-'
rem télleg többen olvassák csak azt nem értem h miért nem irnak..de mindegy:P
miattad folytatom..legalább van vki aki tudatja velem h olvassa:P

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.07. 12:53:27

hat megtudod nezni h naponta hanyszor nezik meg az oldalt :P

Heidi 2009.09.09. 18:36:06

csak msn vanxD....ja és nyugi,nemsokára kapol részt:D

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.09.09. 21:46:14

s azt megadod v titkos?xD (persze nem muszaly...semmit sem muszaly:P)

mar tukor ulok szal siesssss :D (legysziiiii:D)

Heidi 2009.09.11. 14:36:51

persze megadom..:P
heidi.boss@hotmail.com
0-24 óráig fent vagyokxD
süti beállítások módosítása