Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2007.12.30. 14:59

szerző: Heidi
 

*** 9.rész ***

ott tartottam h Bill válaszolni akart nekem

-mert szeretlek-Bill és én itt lementem hídba (képletesen értve)

-na várj…tudtommal neked van barátnőd-én

-nincs-Bill

-akkor miért mondtad azt?-én

-mert Shin nagyon sokat cikizett azzal h én buzi vagyok..pedig nem vagyok az..mert akkor nem szeretnélek-Bill

-na ezt ne mondd nekem többet…köszönöm-én

-mert-Bill

-mert olyan fura a te szádból ezt hallani-én

-fura????az én számból???na várj csak-Bill és odajött hozzám és megcsókolt

-Bill…nyílvános helyen vagyunk…és ha egy rajongód meglát?nekem annyi-én

-megvédelek…-Bill

-na jó..elég-énés ellöktem őt

-hááát ööööö bocsi.nem direkt volt-Bill

-nem baj..jól csókolsz-én és elmosolyodtam

-köszi…ahoz képest h eddig csak egy pasival csókolóztál te is jól csókolsz-Bill

-na kössz:R.. meik utcán laktok?-én

- König Straße-Bill

-hány szám?-én

-8-Bill

-ok szia..-én és mentem el Billtől

-héé hova mész?-Bill

-a jelenlegi otthonomba-én

-hozzánk?-Bill

-nem.. egy menekültszállóra-én

-télleg?-Bill

-jajj hozzátok megyek..na és most hagy h hagy tisztuljon ki az agyam-én

-vigyázz magadra…szeretlek-Bill

-Bill…ne mondj ilyet…ez nem szabad…-én

-de miért?-Bill

-mert mi van ha valaki meglát? Lefotóz minket, és ha anyám megtudja, akkor mehetünk haza-én

-bocsi.. akkor majd figyelünk rá…na de vigyázz magadra..ha valami van..hívj-Bill és adott nekem egy puszit

-honnan van meg a számom?-én

-majd én azt tudom-Bill

-óó Bill…nem lehetsz ilyen..léccí *szépennéz*-én

-na jó..elkértem Nadtól…-Bill

-na megyek…szia-én és adtam Billnek egy puszit az arcára

-szia..vigyázz magadra..szeretlek-Bill

-Bill-én halkan ordítottam

-bocsi, de ha egyszer ezt érzem, akkor most mit csináljak??-Bill

- fojtsd vissza..légyszives…köszönöm-én

-szia.. majd megyek valamikor..-én

-ok..várlak…szia..most nem mondom h szeretlek mert megint leszólnál-Bill és mosolyog

-de kiismert engem valaki XD-én

-hánna.. J-Bill

-szia-én és végre elindultam…huhh

~közbe Nadéknál~

megkapták a maguk fagyiját és megették a miénket is..és közbe…..

-Nad..miért nyalogatod folyton azt a kanalat?-Tom és nem sok híja van h álljon nekiXD

-hát csak úgy…gondolkozok..-Nad

-húú min?-Tom és egy sunyi vigyor jelent meg az arcán

-semmi olyanon Tom…csak egyszerűen hiányzik Pete(ejtsd: Pít)-Nad

-na ő meg ki?-Tom és egy értelmes fejet vágottXD

-a pasim-Nad és Tomnak lefagyott a vigyor az arcáról

-oksúú…jó annak a srácnak h ilyen barátnője van-Tom

-miért?-Nad

-hát mert szép,csinos,kedves bár velem néha nem és aranyos vagy-Tom

-és szőke-Nad és várta Tom reakcióját

-az..-Tom gondolkodás nélkül rávágta

- igen…ez vagyok én.. szép,csinos,kedves és aranyos-Nad

-látom neked se hiányzik az egod-Tom

-tudom…de viszont Heidinek hiányzik…ennyi…viszont most boldog..érzem…-Nad

-és Bill is…-Tom

-akkor jó-Nad és megint elkezdte nyalogatni a kanalat.. de most direkt csinálta

-direkt csinálod?-Tom

-mit?-Nad

-hát h izgatsz itt engem ezzel a kanálnyalogatással-Tom

-izgat téged a halál-Nad

-J-Tom

-akkor te a halál vagy-Tom

-halál a májraXD-Nad és elnevette magát…majd csörgött Nad telója

**hálóóó-Nad

**wíí nem mondod?komolyan azt mondta..-Nad

**ezt nem hiszem el..wááá-Nad

**és meg is csókolt?-Nad

**ezt el se hiszem…wííí de jó-Nad

**megyek…mindjárt ott leszek..szia.Nad

-ne hari Tom..de el kell mennem-Nad

-na de hova?-Tom

-nem mindegy?!.. lényeg el kell mennem..menj haza..majd megyek én is ..szia-Nad és adott Tomnak egy puszcsííít aki ettől a fellegekben járt

majd Nad sietett hozám mivel én hívtam fel…ki más?..mondtam neki h jöjjön a parkba és ott elmesélek neki mindent..megérkezett

-na mesélj!!mindent tudni akarok-Nad

és én mindent elmondtam neki

-úristen..télleg szeret…na de akkor mér hazudott?-Nad

-mert Shin régóta cikizi h buzi és már elege van belőle…mondjuk megértem….-én

-na és te?-Nad

-mi én?-én

-háát te szereted?-Nad

-nem-én

-ööö-Nad

-én egyszerűen imádomJ-én

-na az jó…jujjj de jóóó…wííííí úristen..el se hiszem-Nad

-mit?-én

-hát h szerelmes vagy..te..-Nad

-na kösz :R-én

-jajj jól van na..de olyan jó..-Nad

-jónak jó csak félek..nagyon:’(-én

-mitől?-Nad

-hát ha ezt anyáék megtudják akkor nekem végem van..és úgysem tudnánk titokban tartani..lenne belőle egy címlap és ha anya onnan tudná meg akkor hazahozatna minket..és akkor te is megölnél engem..na és a rajongók?ők ha engem meglátnának Billel akkor ott helybe lefejeznének engem…és nem akarom h kétajtószekrények(testőrök) kövessenek minket mindenhová!!!! Én csak egy kis magányra vágyok azzal az emberrel akit szeretek-én egylevegővel

-héé néha azért vegyél levegőt is-Nad

-de ez van..ezt kell szeretni..különben meg Bill majd megvéd-Nad

-végülis…J-én

-na menjünk haza..-én

-oks-Nad és elindultunk „haza”(amúgy az ikrek már elköltöztek a szüleiktől)

~közbe az ikreknél~

Tom hazaért és mit lát? testvére egy köntösben szaladgál…persze volt alatta alsónaci

-úristen…mi van veled?megőrültél?-Tom kétségbeesve öccsének

-nem..csak SZERELMES VAGYOK lálálálálálálálálálá-Bill énekel és közbe ugrál

-ohh my God-Tom és a fejérecsap

-szólítottál?:D-Bill

-nem…..na és ki a szerencsés?-Tom

-egy lány-Bill tömör válasza

-azt gondoltam..de bővebben, ki ő?ismerem?-Tom

-ismered..mindjárt itt lesz..remélem…majd akkor úgy ismered meg mint a barátnőm-Bill és elkezdett szááárnyalni

-mennyi Red Bull-t ittál????-Tom

-egyet se-Bill

-akkor itt már baj van-Tom

-nincs baj…na…miért…most olyan nagy baj h egyszer az életbe nekem jó?és neked nem?mert téged nem szeret Nad?????-Bill aki már lenyugodott

-miért kéne h engem szeressen Nad?-Tom

-mert te is szereted-Bill

-igen…a „NAGY TOM KAULITZ” SZERELMES-és ugye h mien jó érzés??-Bill

-1 nem vagyok szerelmes 2 ha az lennék akkor se szeretne mert neki van egy pasija…ennyi..és ne velem törődj..-Tom és duzzogva felment a szobájába, majd becsapta az ajtót jelezve h nem érdekli őt senki és semmi

Tom gondolkozott….

de hogy min azt majd a következő részben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr3279095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása