Egyetlen perc..de nekem mégis a végtelen álom..

Heidi, a bohókás lány, és ikertestvére Nadine, elutaznak, a ködös, unalmas Dortmundból, egy nyári vakációra a család barátjához, Andyhez. Megismerik a szerelmet, mindketten, de Heidi fél és elmenekül előle. De mindegy mekkora távolság van köztük, a szerelmükben nem tehet kárt. Vagy mégis ?!

Friss topikok

  • Heidi: áá köszönöm :D:D megpróbálom :S:):) puszi (K) (2010.08.21. 02:45) 28. rész
  • Heidi: köszönöm :):) nem fogom, igérem :D (2010.06.24. 21:11) 21.rész- pancsi pancsi
  • Nebula // ~Ann~Szidke: Heidi!!:((:(( reeeeesz mikor lessz? :-s olyan reg es ugy varom :-s (2009.12.28. 19:35) 19.rész-bye bye honey..:(
  • Heidi: köszönöm^^. majd meglátod h ki az:P:P türelem :):):) (2009.11.15. 13:44) 18.rész-Partyn
  • Nebula // ~Ann~Szidke: ja..ertem :( na nem baj na ... vhogy kibirom :D ha eddig kibirtam akk meg nehany nappal megkuzdok :D (2009.10.04. 13:43) 17.rész-party előtt

Linkblog

2007.12.06. 22:01

szerző: Heidi
 

*** 5. rész ***

 

Ott tartottam h mondani akartam valamit Tom-nak….

-ööö Tom-én

-ööö én-Tom

-Jajj ne hülyülj!!Ez egy fontos dolog-én

-Jujj ijesztő vagy-Tom

-nem ijszető csak aggódó-én

-Na csacsogd el h mi bajod vam-Tom tök bunkón

-Na akkor először is velem normális hangnemben kéne beszélded!!!!!másodszor tetszik neked Nad?-én

-Hülye kérdés..persze h tetszik…meghúznám!!-Tom

-De én nem úgy értettem-én

-ja háááát h el tudnék-e vele képzelni esetleg közös jövőt?-Tom és vakarja a fejét

-igen-én

-háát nem azt mondom h nem jó csaj de én még nem akarok összeházasodni-Tom

-jajj te hülye..én nem azt mondtam  már holnap házasodjatok össze hanem csak azt h el tudnád képzelni Nadot mint a barátnődet?-én

-Ja vagy úgy…..nos én el tudnám képzelni-Tom

-Télleg?-én én örülve

-Igen..és te Billel?-Tom

-Mi?…nem…neki tetszik egy lány és nekem is egy fiú és neki majd lesz az a lány nekem meg az a fiú és kész-én

-Aha…-Tom és közbe röhög

-Most meg mit röhögsz?-én

-semmit…-Tom

-okéééé-én

-Olyan aranyos ahogy így kimagyarázod h neked nem tetszik Bill..közbe pedig igen-Tom és megölel

-He??-tőlem egy értelmes kérdés

-nem he hanem tessék-Tom és elröhögi magát

-jó akkor tessék?-én

-Tudom h tetszik neked Bill…..ne is tagadd!!!-Tom

-jajj te srác…képzelődsz-én és egy KICSIT  fejérecsaptam…(csak úgy ahogy Livikém szokta)

-ééééééééén?????????????????????????..........soha-Tom

-jajjj na jó..nem azt mondom h egy csúnya srác..de neki ott van az a lány-én

-télleg..na oksika…..és én milyen vagyok?-Tom

-cuki-én

-tudom-Tom és kihúzza magát

-ego-én

-hehe az van-Tom

-tudom-én

-na meniünk vissza a többiekhez…még gyanakodni fognak-Tom és egy sunyi vigyor a képén van

-Tom, ne mosolyogj ilyen hülyén-én

-nem is mosolygok hülyén-Tom és egy áldurcit vág be

-Jajj te nagy-gyerek…ne sétrődj meg..csak idegesítenek azok az emberek akik hülyén vigyorognak-én

-áá szóval hülyén „vigyorgok”..na jó ezt megjegyeztem-Tom és kiment a fürdőből mert oda mentünk beXD

-hééé Tom…várjál már meg-én és szaladok utána

-nem is vigyorgok hülyén-Tom olyan 2 éves hangon

-Tudom csak vicc volt..jajj ne harizz-én és adtam neki egy puszit

-hehe hát ha ilyen a békülés akkor mi nem leszünk jóba-Tom

-jajj Tom-én

-öö Heidi jönnél egy kicsit?-Nad

-öö igen-én

Majd kimentünk….a kertbe

-mit beszélgettél Tommal?-Nad

-semmit-én

-ne hazudj nekem-Nad tök idegesen

-Na jó…megkérdeztem tőle h tetszel-e neki..és azt mondta h igen-én

-jajj de hülye vagy…istenem miért áldott meg az isten egy ilyen hülye ikerrel?-Nad és az égfelé néz („nézz az ég felé… tedd fel a két kezed s repülj…” ezt az ikrem írta bele még XD)

-na kösz…tudod mit nem csak ezt beszélgettem vele…de ezt tőlem soha az életbe nem fogod hallani-én és otthagytam Nadot idegeskedni majd bementem ahol elég furán néztek rám…de ez most nem zavart

-mi van?nem tetszik valami?-én tök bunkón

-a stílusod nem tetszik- jött a válasz Tomtól

-boccs!-én és leültem a két srác közé

-mi van? miért vagy ideges?-Bill

-nem vagyok ideges-én idegesenXD

-de az vagy-Tom

-mindegy…hagyjuk!-én és felmentem a szobánkba

~Nad szemszögéből nézve~

-Azi ikrem haragszik rám mert megsértettem..de és ez a legborzasztóbb h saját magam miatt is meg mert hazudtam neki de ezt nem tudja…hazudtam reggeltől estig..(ezt az ikremmel találtuk ki hogy bele kéne írni XD) minden amit mondtam hazugság volt..mit tudok felmutatni ez alatt a 2 nap alatt?mit? semmit!!elkúrtam……de vajon mit beszélgethetett még Tommal?-ezek járnak Nad fejében..

~Vissza hozzám~(azaz h az én szemszögemből nézve folytatódik tovább a történelem órátokXD)

„Csak akkor gyere ha már foszlasz”-kiírtam az ajtónkra..persze egy papírra

 Majd hallom h valaki kopog….

-*kopkopkop*-valaki

-bejöhetek?-hallom Bill hangját

-foszlasz?-én

-igen…a fejem kezd foszlani-Bill és elröhögi a végét

-na jó akkor gyere..és leápollak-én és már én is röhögök

Majd bejött…(logika)

-Mi volt a baj?-Bill tök kedvesen…közbe kiderült h nem is foszlikXD

-semmi-én

-na mondd már el…léccí*szépennéz*-Bill

-Na jó de csak azért mert ilyen cuki fejet vágtál-én

-tudom h cuki vagyok-Bill és kihúzza magát

-ego….-én

-na mondd máááár…léccí macikám-Bill 4 éves hangon

-hehe macikám…nem is tudtam h már a macikád vagyok-én

-hááána-Bill és pirul..egyemmeg

-jajj ne pirulj már!!!-én és adtam neki egy pussszikát

-cccuuuuuuuuuuuuup-én(gyengébbek kedvéért a puszim hangját utánoztam)

-óó kösszi-Bill

-Na mondd…csacsogj..minden érdekel-Bill és vigyorog

-Na szal…Nadnak teccik Tom..nem mondja de tudom..érzem..és Tomnak is tetszik Nad..és most amikor kinnt voltunk letámadt h mit beszéltem Tommal, megy ilyenek..és megbántott.nagyon-én és majdnem elsírtam magamat

-mit mondott?-Bill tök kíváncsian

-kérdezte az Isten h miért áldotta meg őt egy ilyen hülye ikerrel mint én-én

-de nem az h most lehülyézett hanem az h egyrészt hazudott nekem másrészt pedig engem nem is szeret…ez van,sprite-én tök szomcsim

-jajj szegénykém-Bill és megölelt

-köszi-én

-mit?-Bill és hülyén nézett rám

-azt h meghallgattál-én és megöleltem..ismét..wááá olyan jó illata van(bitti Axe XD ez is az ikrem beszólása)

-ugyan semmiség…köszi, h elmondtad-Bill és visszaölelt…

-szívesen.. jól esett elmondani-én

-akkor jó-Bill

-Nem megyünk le?-Bill

-NEM..legalábbis én nem megyek, de ha menni akarsz akkor menj!!-én

-hozok fel chips-et és beszélgetünk..ok?-Bill

-ok-én

Megint kopogtak…

*kopkopkop*

de h ki volt az vagy mi azt majd a kövi részben…

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://billth89.blog.hu/api/trackback/id/tr2254986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heidi 2007.12.09. 02:37:54

Na tessék egy nagyon hosszú rész!!!
süti beállítások módosítása